20 Φεβρουαρίου 2015

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ




Σε καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου συνάντηση του Δ.Σ. του Συλλόγου με τον Δήμαρχο Καλαμάτας, στον οποίο επιδόθηκαν τα παρακάτω αιτήματά μας:  


Εγγρ. 5/2015: Προτάσεις Συλλόγου για οργάνωση της Υπηρεσίας Δόμησης (Υ.ΔΟΜ.) Καλαμάτας

ΠΡΟΣ :  ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Κύριε Δήμαρχε
       
Στην πολύ εποικοδομητική συνάντηση που είχαμε πριν από περίπου ένα μήνα με την Υπηρεσία Δόμησης Καλαμάτας, η οποία εγκαινίασε μια τακτική συνεργασία για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα μέλη μας με την λειτουργία της Υπηρεσίας, συμφωνήσαμε εκτός των άλλων να σας εκθέσουμε τις απόψεις μας για την καλύτερη οργάνωση της Υπηρεσίας, εν όψει των αλλαγών που μας ενημερώσανε ότι θα κάνετε με την μελλοντική μεταφορά στο νέο δημαρχείο, αλλά και επειδή κάποιες παρεμβάσεις απαιτούν τις δικές σας ενέργειες για να υλοποιηθούν.

Οι προτάσεις που ακολουθούν σχετικά με την λειτουργία της Υ.ΔΟΜ. στοχεύουν στην επίτευξη υψηλού επιπέδου υπηρεσιών της Πολεοδομίας με την παράλληλη διευκόλυνση μηχανικών και κοινού. Κατά την άποψη μας, όπως σας έχουμε εκθέσει και προφορικά ανά καιρούς σε παλαιότερες συναντήσεις, το θέμα που μας απασχολεί ιδιαίτερα είναι οι χρόνοι που απαιτούνται για κάθε ενέργεια της υπηρεσίας.

Πιο συγκεκριμένα:

Α) Επαρκή στελέχωση με επιμορφωμένο προσωπικό.

Β) Διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού:
 - Ενημέρωση για νέες ρυθμίσεις με ταυτόχρονη απόφαση για ενιαία εφαρμογή,   κ.λ.π.       

Γ) Βελτίωση των κτιριακών υποδομών με την δημιουργία κατάλληλων χώρων τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τους συναλλασσόμενους πολίτες η μηχανικούς.

Δ) Εγκατάσταση απαραίτητου υλικοτεχνικού εξοπλισμού.
Ειδικότερα με την έναρξη εφαρμογής της ηλεκτρονικής υποβολής οικοδομικών αδειών απαιτείται ο εκσυγχρονισμός των υπολογιστικών συστημάτων, η χορήγηση μεγαλύτερων οθονών, και η εγκατάσταση ειδικών λογισμικών.

Ε) Δημιουργία σύγχρονου και εύχρηστου αρχείου και μεταφορά του στις νέες
εγκαταστάσεις παράλληλα με την μεταστέγαση της υπηρεσίας

Ζ) Άμεση έγκριση των σχεδίων των οικισμών του Δήμου
      Ασπρόχωμα – Βέργα – Κηπούπολη – Μαντίνεια

Η) Παραγωγή και Διάθεση ψηφιακού υλικού όπως : σχεδίων πόλεων, πράξεων εφαρμογής, ορίων οικισμών, χαρακτηρισμούς  οδών, αρχαιολογικών χώρων, περιοχών Natura,  τροποποιήσεων σχεδίων, καθορισμούς οικ. γραμμών, κ.λ.π.

Θ) Επίλυση προβλημάτων καθημερινότητας του πολίτη με άμεση,
      σωστή, ισότιμη και δίκαιη αντιμετώπιση του:
      - Καθημερινή λειτουργία της υπηρεσίας για το κοινό.
      - Άμεση χρέωση των εγγράφων.
      - Άμεση επικύρωση σχεδίων – εγγράφων.
      - Άμεση διαβίβαση φακέλου από υπάλληλο σε υπάλληλο.
      - Άμεση διεκπεραίωση υπογεγραμμένης άδειας.
      - Ώρες κοινού : - Αποφυγή συναντήσεων με άλλους παράγοντες.
                                  - Αποφυγή συσκέψεων.
                                  - Ενημέρωση για άδεια – αναρτημένη από το γραφείο.
                                  -Τηλεφωνική ενημέρωση για αναβολή ραντεβού με ταυτόχρονη ανακοίνωση νέου.

Ι) Συμπεριφορά υπαλλήλων.

Κ) Επαγγελματικά δικαιώματα.

Λ) Απευθείας αναθέσεις δημοσίων έργων – μελετών.

Τέλος πιστεύουμε ότι με τον έλεγχο της τήρησης των όποιων επιλογών - αποφάσεων  σας και τον έλεγχο της παραγωγικότητας της υπηρεσίας θα φτάσουμε στο ζητούμενο αποτέλεσμα που είναι η επίλυση των προβλημάτων καθημερινότητας του πολίτη με άμεση, σωστή, ισότιμη και δίκαιη αντιμετώπιση του.


Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ            ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ  ΚΑΜΑΡΙΝΑΚΗΣ

Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ      ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ  ΠΑΠΑΕΥΣΤΑΘΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δεν λογοκρίνονται εφόσον έχουν κόσμιο και ευπρεπές λεξιλόγιο.
Ο σύλλογος δεν φέρει καμία ευθύνη για τα περιεχόμενα των σχολίων.